پاک بھارت سیریز: کپل دیو کی تنقید کا جواب شعیب اختر نے دیا

             
 

  پاک بھارت سیریز: کپل دیو کی تنقید کا جواب شعیب اختر نے دیا


44 سالہ عمر نے دعوی کیا کہ بحیثیت انسان اور مسلمان ہونے کے ناطے اس کے آس پاس کے لوگوں کی مدد کرنا اس کا فرض ہے

پاکستان کے سابق لیجنڈری فاسٹ بولر شعیب اختر نے ہفتے کے روز ایک یوٹیوب ویڈیو میں بھارت کے سابق آل راؤنڈر کپل دیو کی تنقید کا جواب موخر کرتے ہوئے اختر کے کورون وائرس (سی او وی ڈی 19) امداد کے لئے تین میچوں میں فنڈ اکٹھا کرنے والی پاک بھارت سیریز کی تجویز کو ناکام بنا دیا تھا۔ کوششیں۔


44 سالہ عمر نے دعویٰ کیا کہ بحیثیت انسان اور ایک مسلمان کی حیثیت سے اس کے آس پاس کے لوگوں کی اپنی صلاحیتوں کی بھرپور مدد کرنا ان کا فرض ہے۔

“میں نے کہا تھا کہ میں خود عمران خان سے بھی زیادہ ہندوستان کو جانتا ہوں۔ میں نے بہت سارے علاقوں کا سفر کیا ہے اور وہاں کے بہت سے لوگوں سے بات چیت کی ہے۔ میں یہاں لوگوں کو بتاتا رہتا ہوں کہ ہندوستانی سب کے بارے میں کیا ہیں۔ ہمارے ممالک میں بہت غربت ہے۔ جب لوگوں کو تکلیف ہو رہی ہے تو میں افسردہ ہوں۔ اختر کی حیثیت سے بطور ایک انسان اور بحیثیت یہ میری ذمہ داری ہے کہ میں اپنی ہر ممکن مدد کروں۔
راولپنڈی ایکسپریس کا خیال ہے کہ ان کی اس تجویز کو ، جس کی بھارت میں بڑے پیمانے پر مذمت کی گئی ہے ، پر جلد ہی غور کیا جائے گا ، کیونکہ صورتحال کرکٹ کو رک رکھے ہوئے ہے۔

“لہذا میں صرف یہ پوچھ رہا تھا کہ اگلے چھ مہینوں میں اگر کچھ نہیں ہوتا ہے تو ہمارے پاس کیا اختیارات ہیں۔ وہ تمام لوگ ، جو کرکٹ کی وجہ سے ملازمت کر رہے ہیں ، کیا کریں گے؟ جن کا معاش معاش پر منحصر ہے ان کا کیا ہوگا؟ ہمارے پاس واحد آپشن ہے کہ فنڈ ریزنگ میچ کا انعقاد کیا جائے۔ ہوسکتا ہے کہ اس سے تعلقات میں بہتری آجائے۔ میں ایک بڑے تناظر کے بارے میں بات کر رہا ہوں ، "انہوں نے کہا۔

"مجھے نہیں لگتا کہ کپل بھائی سمجھ گئے تھے کہ میں کیا کہنے کی کوشش کر رہا تھا۔ ہر ایک معاشی طور پر پھنس جانے والا ہے۔ یہ وقت ہے کہ ہم اپنے سروں کو اکٹھا کریں اور محصولات کمائیں۔ عالمی سامعین کو ایک میچ سے جھٹکا دیا جائے گا۔ کپل نے کہا کہ انہیں پیسے کی ضرورت نہیں ہے اور اسے ضرور نہیں ہے۔ لیکن باقی سب کرتے ہیں۔ مجھے لگتا ہے کہ یہ تجویز جلد ہی زیر غور آئے گی۔

اختر نے بیان کیا کہ وہ کپل دیو کا احترام کرتے ہیں جو ایک عظیم انسان اور سینئر کرکٹر تھے لیکن انہوں نے دعوی کیا کہ وہ کورونا وائرس کے خلاف عالمی لڑائی میں بڑی تصویر کے بارے میں سوچ رہے ہیں۔

“میں کپل بھائی کا بہت احترام کرتا ہوں۔ وہ ایک عظیم انسان ہے اور ہمارے سینئر ہے۔ وہ ایک بہت خیال رکھنے والا شخص ہے جو اپنے مہمانوں کی دیکھ بھال کرتا ہے۔ ہندوستان میں میری دیکھ بھال بہت اچھی ہے۔ وہ مجھ سے بہت پیار کرتے ہیں۔ اگر میں کسی ایسے ملک کے بارے میں سوچتا ہوں جہاں مجھے پاکستان کے بعد سب سے زیادہ پیار ملا ہے ، تو یہ یقینا India ہندوستان ہے۔ میں ان کی محبت کے لئے ان کا بے حد مشکور ہوں۔ میں اپنے تجربات کو دنیا کے ساتھ بانٹنے کی کوشش کرتا ہوں۔ میں بہت محب وطن پاکستانی ہوں۔ لیکن میں ایک بڑی تصویر کے بارے میں بات کرتا ہوں۔

Comments

Popular posts from this blog

ٹوئٹر پرشعیب ملک اوررمیزمیں جنگ چھڑ گئی

پی ایس ایل کا فاتح کون؟ فیلڈ سے باہر جنگ چھڑ گئی